pühapäev, 16. märts 2014

Plirts ja plärts käes on märts

1. märts

Proovisin täna peavõru teha. Peavõru on kaetud paeltega.









6. märts




 Liblikas Marijannele lasteaeda



juuksekumm


9. märts

Foreveri koolituspäev Tallinna Meritoni Hotellis



Assistant Suppervisor'ite tunnustamine



Minul on see tase juba olemas. Aasta siis oli 2008 veeb.
Kui Tartusse ära kolisin, olen tooteid omatarbeks tellinud, kuid nüüd mõtlesin, et võiks ennast kätte võtta ja natuke liigutada ka.
Kui mu kallid sõbrad soovite, et ma tuleksin teile (ALOE)toodete tutvustust tegema, siis andke julgelt märku. Helistage või kirjutage!


Paremalt teine Maire on siin oma Suppervisoritega



Eike



Lõikusin melonit






14. märts

Täna hommikul käisime Tallinna Lennusadamas Titanicu näitusel.
Mina sain siis pileti, kes olin see, kes projekteeris laeva.
Marijela oli naine kes pääses laevalt eluga.
Holger oli ainuke Jaapanlane laeval, kas ta pääses, seda ei tea, kuna ta tuustis ringi jäi nimi kontrollimata.

Päeval käisime Holgeriga südamearstil oma iga aastases kontollis

Ja õhtul läksime kella kuusele laevale vastu. Vana ja ema tuleb eesti :))

Täna on mul isa sünnipäev. Palju õnne Talle! Tegin talle ühe trühvlitordi






::::::::::::::



29. märts



juukseklamber



Kallis mees läks maale õe autot tegema. Siis mina kasutasin võimalust ka midagi endale teha. Tegelikult on lugu sedasi, et meil on tulemas näitus. Peaksin sinna viima mõned tööd.

Käisin hommikul Decoras. Esimest korda elus ;)
Täitsa sain seda liimi, mida otsisin!
See klamber sai siis prooviks tehtud tolle liimiga.



30. märts

Täna öösel oli kella keeramine. Aga ega see minu väikest nukut kõigutanud, vaja hommkul vara tõusta. Nii kohutav, kui keegi karjub hommikul kell 6 juba süüa ja peale seda lähema välja. Poodi  ja siis hobuste juurde.

Käsime reede Marijelal vastus. Ja Ülenurme tee ääres on 2 hobust. Pruun ja valge. Nüüd vaja neid igapäev külastada.

Tegelt on mul hullult koogi isu praegu. Kes teeb? ;))


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar