pühapäev, 10. veebruar 2013

Löpetamine

4. veebruar 2013

Homme lähme külla Türile Elme ja Valdo juurde. Tahtsin neile midagi kaasa teha. Kuna sefiiritorti nad veel minu tehtud pole saand, siis teeme ära.



Sefiiritort 
läbimööduga 26cm.


5. veebruar

Kingus, mis saime Elmari raadiot külastades
Pilt hetkel ainult facebookis.



6. veebruar

Täna siis koolilöpetamine kell 14.00
KOo12 ja KOoK12 löpetamine
Kahju, et Afsal ei saanud tulla, meie ainukene noormees.



Majakook Pierres
Minu köige kallim koogitükk, mis ma eales omale ostnud olen (5.eurot)
Maitse üle ei vaielda ...
minu jaoks, kes ma alkot ei joo, oli seal seda natsa palju.
Keegi tegi ootamatult piti. Nu selline kukkus see välja.




 väike kingitus löpetamise puhul.



8. veebruar

Sufleetordist ja kringlitest pilti ei teinud.

Uus katsetis - Sidrunikreem


Puuviljatort 
läbimööduga 26 cm
Vahel mustikatoormoos ja sidrunikreem





09. veebrur



Marijanne ehitas tädi Kerliga maal lumemehi.













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar